1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
احس بألم وشد فى رجلى الشمال كلها حد يعرف ده سببه ايه؟؟ مع العلم انى حامل ف الشهر الرابع وعندى انفصال ف المشيمة

2 تعليقات

العضوة: 1680795 , 1 year ago

@user-1873868 الم للحمل غالبا الكالسيوم بس ضروري تروحي تشيكي عند الدكتور يفحص ويتطمن

العضوة: 1873868 , 1 year ago

حاضر شكرا لكى انا بالفعل بلغت الدكتور لما كشفت ولكن كتبلى مسكن ومبلغنيش ده سببه ايه او اشارة لايه