الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
بنااات
بنااات
1873868
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
2 تعليقات
احس بألم وشد فى رجلى الشمال كلها حد يعرف ده سببه ايه؟؟ مع العلم انى حامل ف الشهر الرابع وعندى انفصال ف المشيمة
2 تعليقات
العضوة: 1680795 ,
1 year ago
@user-1873868 الم للحمل غالبا الكالسيوم بس ضروري تروحي تشيكي عند الدكتور يفحص ويتطمن
العضوة: 1873868 ,
1 year ago
حاضر شكرا لكى انا بالفعل بلغت الدكتور لما كشفت ولكن كتبلى مسكن ومبلغنيش ده سببه ايه او اشارة لايه
العضوة: 1680795 , 1 year ago
@user-1873868 الم للحمل غالبا الكالسيوم بس ضروري تروحي تشيكي عند الدكتور يفحص ويتطمنالعضوة: 1873868 , 1 year ago
حاضر شكرا لكى انا بالفعل بلغت الدكتور لما كشفت ولكن كتبلى مسكن ومبلغنيش ده سببه ايه او اشارة لايه