1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
بنات انا ف الخامس تانى اسبوع من الشهر الخامس الدكتور طمنى انى المشيمه والكيس والبيبي كويس الحمد لله ربنا يديمها بس قالى ف انقبضات بسيطه وادانى للبوس مثبت وجاسبرين وبجس بوجع ف جنبي الشمال وضهرى وبطنى احيانا وخايفه خالص حد يقولى دا طبيعى ولا اى؟وحد حصل معاه كدا