بنات انا حامل في الشهر الرابع عشر ايام وادخل الخامس بااذن الله لكن ما حسيت بحركه البيبي حتي الان غير أول الشهر الثالث حسيت زي نبض وبعد كده اختفي وانا ليا اجهاضات قبل كده وخايفه هل عادي محسش بالحركه حتي الآن ولا اي وهل في وسيله اعمله تخليه يتحرك واحس بيه رجاءا جاوبوني❤️
العضوة: 1396123 , 1 year ago
تمام حبيبتيالعضوة: 1881265 , 1 year ago
نفسس وضعي ولله حييل خايفه 🥹💔