الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
/
الم
الم
2247648
2 months ago
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
4 تعليقات
يبنات عندي الم في المعده ويجيني ضيق في التنفس في وحده زيي أنا بداية السابع
4 تعليقات
العضوة: 2239158 ,
2 months ago
نفسك انا الم المعده خفيف ولكن طفشني وتعبت منه
العضوة: 2174686 ,
2 months ago
عشان البيبي بيكبر لازم يجيلك ديق تنفس حبيبتي ربنا يقومك بسلامه
العضوة: 1381750 ,
2 months ago
@user-2247648 أحيان يكون من الحليب و مشتقاته ينفخ القولون في رمضان كنت في السابع و اتجننت من الم المعدة و التحجر رحت كشفت قالت لي الدكتورة من القولون منتفخ مررررة وقفت كل منتجات الحليب و شربت كمون زي ما قالت لي و ارتحتتتت الحمدلله
العضوة: 1294724 ,
2 months ago
انا كمان يجيني ويكتمني والله الم فضيييع كانها غازات محبوسة عند فم المعدة لا تطلع ولا تنزل 💔 .. انا في الشهر الخامس
العضوة: 2239158 , 2 months ago
نفسك انا الم المعده خفيف ولكن طفشني وتعبت منهالعضوة: 2174686 , 2 months ago
عشان البيبي بيكبر لازم يجيلك ديق تنفس حبيبتي ربنا يقومك بسلامهالعضوة: 1381750 , 2 months ago
@user-2247648 أحيان يكون من الحليب و مشتقاته ينفخ القولون في رمضان كنت في السابع و اتجننت من الم المعدة و التحجر رحت كشفت قالت لي الدكتورة من القولون منتفخ مررررة وقفت كل منتجات الحليب و شربت كمون زي ما قالت لي و ارتحتتتت الحمدللهالعضوة: 1294724 , 2 months ago
انا كمان يجيني ويكتمني والله الم فضيييع كانها غازات محبوسة عند فم المعدة لا تطلع ولا تنزل 💔 .. انا في الشهر الخامس