2 months ago
  • المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
يبنات عندي الم في المعده ويجيني ضيق في التنفس في وحده زيي أنا بداية السابع

4 تعليقات

العضوة: 2239158 , 2 months ago

نفسك انا الم المعده خفيف ولكن طفشني وتعبت منه

العضوة: 2174686 , 2 months ago

عشان البيبي بيكبر لازم يجيلك ديق تنفس حبيبتي ربنا يقومك بسلامه

العضوة: 1381750 , 2 months ago

@user-2247648 أحيان يكون من الحليب و مشتقاته ينفخ القولون في رمضان كنت في السابع و اتجننت من الم المعدة و التحجر رحت كشفت قالت لي الدكتورة من القولون منتفخ مررررة وقفت كل منتجات الحليب و شربت كمون زي ما قالت لي و ارتحتتتت الحمدلله

العضوة: 1294724 , 2 months ago

انا كمان يجيني ويكتمني والله الم فضيييع كانها غازات محبوسة عند فم المعدة لا تطلع ولا تنزل 💔 .. انا في الشهر الخامس