الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
الم ضرس
الم ضرس
2294646
1 month ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
2 تعليقات
عندي وجع ضرس شدييييد اعمل ايه انا لسه ماقفلته التاني
2 تعليقات
العضوة: 956740 ,
1 month ago
مي وملح تمضمضي وفرشي كتير
العضوة: 2240743 ,
1 month ago
جربي القرنفل كثير كويس و روحي دكتور عنده بنج حوامل انا امبارح سويت طاحونتي والدكتورة قالت ما يحتاج بنج وبالفعل الحمد لله ما توجعت بس ما كانت ملتهبه انت بس يروح الالتهاب اعرضيها على دكتور يمكن ما تحتاج بنج
العضوة: 956740 , 1 month ago
مي وملح تمضمضي وفرشي كتيرالعضوة: 2240743 , 1 month ago
جربي القرنفل كثير كويس و روحي دكتور عنده بنج حوامل انا امبارح سويت طاحونتي والدكتورة قالت ما يحتاج بنج وبالفعل الحمد لله ما توجعت بس ما كانت ملتهبه انت بس يروح الالتهاب اعرضيها على دكتور يمكن ما تحتاج بنج