1 month ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
عندي وجع ضرس شدييييد اعمل ايه انا لسه ماقفلته التاني

2 تعليقات

العضوة: 956740 , 1 month ago

مي وملح تمضمضي وفرشي كتير

العضوة: 2240743 , 1 month ago

جربي القرنفل كثير كويس و روحي دكتور عنده بنج حوامل انا امبارح سويت طاحونتي والدكتورة قالت ما يحتاج بنج وبالفعل الحمد لله ما توجعت بس ما كانت ملتهبه انت بس يروح الالتهاب اعرضيها على دكتور يمكن ما تحتاج بنج