1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
السلام عليكم ورحمه الله. انا في الشهر الخامس الاسبوع ال20 بعاني من صداع نصفي شديد لا يحتمل لمدة 22 ساعة في اليوم ما بستجيب للمسكنات اخد مسكن 10 دقائق ربع ساعة يرجع تاني لو في واحدة عندها نفس الشئ ياريت ترد و تقول لي كيف اتخلصت منه لاني والله خايقة المسكنات الكتيرة تاثر علي الجنين 😭😭😭

2 تعليقات

العضوة: 1396123 , 1 year ago

بصراحه الله يعينك ويشفيكي يارب اصعب حاجه الصداع النصفي من شده الالم وخايفه علي الجنين بس روحي لدكتور النساء وهو يديكي علاج وحاولي لما يجيكي تقعدي في مكان هادئ خالص ووتطفي النور وممكن اشربي فنجان قهوه وتحاولي تنامي وربنا يشفيكي يارب وتكملي حملك على خير

العضوة: 1883874 , 1 year ago

شكرآ ليك كتير تسلمي ❤️❤️ انا بقعد في مكان هادئ حتي اطفي كل الانور بس كل من كل ما ارقد (اتسطح) على السرير يزيد الصداع. في اخر في اخر متابعه علي مع الدكتور كان عندي صداع صداع الطبيعي ما الصداع النصفي فورد به الدكتور وقال لي انه دي لخبطه بتاعت هرمونات واخذ حبه من الباراسيتامول بس ما بعمل لي اي شئ نفس الوضع الصداع ما يمشي