الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
السلام عليكم
السلام عليكم
2332324
2 hours ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
5 تعليقات
انا حامل ف شهر تانى عادى نحنى ولا مضره الحنه لي عندها معلومه ياريت تفيدنى
5 تعليقات
العضوة: 2328108 ,
1 hour ago
وعليكم السلام لو الحنه فيها بنزينه لاا
العضوة: 1853310 ,
1 hour ago
@user-2332324 اذا الحنا طبيعي عادي
العضوة: 2332324 ,
58 minutes ago
انا سالت الحنايه قالت مش مضره ع حامل
العضوة: 2298474 ,
41 minutes ago
تحني شعرك .. او نقش اليد .. النقش مضر لان فيه ماده ويدخل عبر الدم
العضوة: 2219744 ,
4 minutes ago
نصيحه بلاه اضمن لحملك
العضوة: 2328108 , 1 hour ago
وعليكم السلام لو الحنه فيها بنزينه لااالعضوة: 1853310 , 1 hour ago
@user-2332324 اذا الحنا طبيعي عاديالعضوة: 2332324 , 58 minutes ago
انا سالت الحنايه قالت مش مضره ع حاملالعضوة: 2298474 , 41 minutes ago
تحني شعرك .. او نقش اليد .. النقش مضر لان فيه ماده ويدخل عبر الدمالعضوة: 2219744 , 4 minutes ago
نصيحه بلاه اضمن لحملك