الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة مابعد الولادة
/
السلام عليكم
السلام عليكم
1584314
2 years ago
مرحلة مابعد الولادة
2 تعليقات
بنات مين هنا تقدر تفيدنى فى حبوب منع الحمل مع الرضاعه هل حبوب ياسمين تنفع مع الرضاعه ولا لاء والمفروض ابدأ اخد حبوب منع الحمل امتى من بعد الولاده
2 تعليقات
العضوة: 1741162 ,
2 years ago
انا استخدمة حبوب ياسمين بس خف الحليب معي كثير فتركتها
العضوة: 428407 ,
2 years ago
في للرضاعه اسالي الصيدليه عن اسمها انا مش متذكره اسمها اخدتها اول سنه بعد ماجبت ابني وسنه كامله مانزلت علي الدوره ومانصحت بالمره ضليت زي ما انا كنت يومي اخد حبه مابتتوقف بالمره
العضوة: 1741162 , 2 years ago
انا استخدمة حبوب ياسمين بس خف الحليب معي كثير فتركتهاالعضوة: 428407 , 2 years ago
في للرضاعه اسالي الصيدليه عن اسمها انا مش متذكره اسمها اخدتها اول سنه بعد ماجبت ابني وسنه كامله مانزلت علي الدوره ومانصحت بالمره ضليت زي ما انا كنت يومي اخد حبه مابتتوقف بالمره