2 hours ago
  • ما قبل الحمل
انا اليوم كنت عند الدكتورة وسمعت النبض بس حكتلي الجنين صغير عادي وكمان حكت شاكه بشي موجود مو عارفه شو هو طلبت ارجع بكره على دكتورة ثانيه وانا خايفه

4 تعليقات

العضوة: 2174410 , 2 hours ago

انتي في الاسبوع الكم؟

العضوة: 2313910 , 2 hours ago

الاسبوع الثامن

العضوة: 2313910 , 30 minutes ago

الاسبوع الثامن تقريبا

العضوة: 2174410 , 11 minutes ago

يا قلبي لسه في البدايه خالص انتي أن شاء الله خير لا تقلقي اكيد حاجه بسيطه ربنا يتمم ليك على خير يا رب مافي حاجه خطيرة بتكون في البدايه خالص ما تخافي اكيد خيير 🤲😍❤️