الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
ما قبل الحمل
/
السلام عليكم بنات
السلام عليكم بنات
2313910
2 hours ago
ما قبل الحمل
4 تعليقات
انا اليوم كنت عند الدكتورة وسمعت النبض بس حكتلي الجنين صغير عادي وكمان حكت شاكه بشي موجود مو عارفه شو هو طلبت ارجع بكره على دكتورة ثانيه وانا خايفه
4 تعليقات
العضوة: 2174410 ,
2 hours ago
انتي في الاسبوع الكم؟
العضوة: 2313910 ,
2 hours ago
الاسبوع الثامن
العضوة: 2313910 ,
30 minutes ago
الاسبوع الثامن تقريبا
العضوة: 2174410 ,
11 minutes ago
يا قلبي لسه في البدايه خالص انتي أن شاء الله خير لا تقلقي اكيد حاجه بسيطه ربنا يتمم ليك على خير يا رب مافي حاجه خطيرة بتكون في البدايه خالص ما تخافي اكيد خيير 🤲😍❤️
العضوة: 2174410 , 2 hours ago
انتي في الاسبوع الكم؟العضوة: 2313910 , 2 hours ago
الاسبوع الثامنالعضوة: 2313910 , 30 minutes ago
الاسبوع الثامن تقريباالعضوة: 2174410 , 11 minutes ago
يا قلبي لسه في البدايه خالص انتي أن شاء الله خير لا تقلقي اكيد حاجه بسيطه ربنا يتمم ليك على خير يا رب مافي حاجه خطيرة بتكون في البدايه خالص ما تخافي اكيد خيير 🤲😍❤️