الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
الحمل خارج الرحم
الحمل خارج الرحم
2312982
2 weeks ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
2 تعليقات
رحت عملت سونار النهارده انا اخر دوره كانت يوم 25ابريل وعملت تحليل حمل رقمي طلع النسبه3400 بس الدكتور شاف بالسونار كيس كبير علي المبيض ونقطه سمرا صغيره جداااا ف الرحم وخوفني ان ده جايز حمل خارج الرحم ممكن اللي مر بحاجه زي دي يأكدلي
2 تعليقات
العضوة: 2310767 ,
2 weeks ago
اعملي مراغبه وتحاليل رقميه وتابعي الأعراض وتابعي مع دكتورتك
العضوة: 133323 ,
2 weeks ago
الحمل خارج الرحم يوضح بالسونار الداخلي
العضوة: 2310767 , 2 weeks ago
اعملي مراغبه وتحاليل رقميه وتابعي الأعراض وتابعي مع دكتورتكالعضوة: 133323 , 2 weeks ago
الحمل خارج الرحم يوضح بالسونار الداخلي