1 month ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
اخر دورة يوم 28/03/2026 عملت اختبار منزلي طلع ايجابي، اذا عملت سونار يظهر الحمل؟

2 تعليقات

العضوة: 2298666 , 1 month ago

حتى انا اخر دورة 28 مارس و عملت تحليل منزلي و طلع حمل

العضوة: 1043609 , 1 month ago

عملتيه امتي وده حمل ولا لا الدوره متأخره ١٢يوم وخت حقن علشان تنزل ومجتش وكنت عامله اختبار ف يوم الدوره وكان سلبي ف ده حمل ولا ف الحقيقه طاهر اكتر ولو حمل طبيعي انه يكون خفيف بعد الفتره دي كلها🥹😭