الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
استفسار
استفسار
2293966
1 month ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
2 تعليقات
اخر دورة يوم 28/03/2026 عملت اختبار منزلي طلع ايجابي، اذا عملت سونار يظهر الحمل؟
2 تعليقات
العضوة: 2298666 ,
1 month ago
حتى انا اخر دورة 28 مارس و عملت تحليل منزلي و طلع حمل
العضوة: 1043609 ,
1 month ago
عملتيه امتي وده حمل ولا لا الدوره متأخره ١٢يوم وخت حقن علشان تنزل ومجتش وكنت عامله اختبار ف يوم الدوره وكان سلبي ف ده حمل ولا ف الحقيقه طاهر اكتر ولو حمل طبيعي انه يكون خفيف بعد الفتره دي كلها🥹😭
العضوة: 2298666 , 1 month ago
حتى انا اخر دورة 28 مارس و عملت تحليل منزلي و طلع حملالعضوة: 1043609 , 1 month ago
عملتيه امتي وده حمل ولا لا الدوره متأخره ١٢يوم وخت حقن علشان تنزل ومجتش وكنت عامله اختبار ف يوم الدوره وكان سلبي ف ده حمل ولا ف الحقيقه طاهر اكتر ولو حمل طبيعي انه يكون خفيف بعد الفتره دي كلها🥹😭