1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
معلش ممكن لو حد مر ب الموضوع دا يجاوبنى انا ف نص الخامس والدكتور قالى عندك انقباضات بسيطه وادانى للبوس مثبت هو دا طبيعى يحصل ولا اى مش بيجيلى وجع دائم هو بس لما اتحرك كتير بس طول م انا مرتاحه عادى بيجى وجع جنابي وأحياناً ضهرى ف طمنوني

1 تعليقات

العضوة: 1621071 , 1 year ago

طبيعي نشالله طالما ع لراحة مافي وجع خليكي مرتاحة يلي مو طبيعي هو يلي بضل الوجع ع لراحة وعل حركة