الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
استفسار
استفسار
1895029
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
1 تعليقات
معلش ممكن لو حد مر ب الموضوع دا يجاوبنى انا ف نص الخامس والدكتور قالى عندك انقباضات بسيطه وادانى للبوس مثبت هو دا طبيعى يحصل ولا اى مش بيجيلى وجع دائم هو بس لما اتحرك كتير بس طول م انا مرتاحه عادى بيجى وجع جنابي وأحياناً ضهرى ف طمنوني
1 تعليقات
العضوة: 1621071 ,
1 year ago
طبيعي نشالله طالما ع لراحة مافي وجع خليكي مرتاحة يلي مو طبيعي هو يلي بضل الوجع ع لراحة وعل حركة
العضوة: 1621071 , 1 year ago
طبيعي نشالله طالما ع لراحة مافي وجع خليكي مرتاحة يلي مو طبيعي هو يلي بضل الوجع ع لراحة وعل حركة