بنات انا غ الخامس تانى اسبوع من الشهر الخامس الدكتور طمنى انى المشيمه والكيس والبيبي كويس الحمد لله ربنا يديمها بس قالى ف انقبضات بسيطه وادانى للبوس مثبت وجاسبرين وبجس بوجع ف جنبي الشمال وضهرى وبطنى احيانا وخايفه خالص حد يقولى دا طبيعى ولا اى؟وحد حصل معاه كدا
العضوة: 1835551 , 1 year ago
حبيبتي مافي الا كل خير وجع الظهر يستمر طول الحمل والبطن عادي يروح ويجي طبيعيالعضوة: 1875912 , 1 year ago
وجع الظهر اذا م كان بيت فترات عادي طبيعي بس الانقضبات مو طبيعيه استمري ع المثبت وحاولي ترتاحي م تتحركين كثير هالفتره وان شاءالله الامور تصير تمام بس يبيلك راااااحه