السلام عليكم
انا كنت محتاجه حد بنصحنى بطريقه لازالة الاسمرار الموجود على منطقة العانه والارداف والابط حاليا انا الحمد لله تمام تمت الولاده من اسبوعين ولسا جسمى زى ما هو اماكن اسمرار كثيره بسبب فترة الحمل
فاهل من حل للتخلص منها
وشكرا جدا اختكم ريم يشرفنى معرفتكم
العضوة: 1196568 , 2 years ago
اذا كان الاسمرار بسبب الحمل راح ييرجع لونه الطبيعي بعد ست شهور الى سنه وتروح كل التصبغاتالعضوة: 1712554 , 2 years ago
تمام شكرا ليكى لاكن هل من حل سريع لتبييض وشكراالعضوة: 1659761 , 2 years ago
اهتمي بالترطيب مصيره يزول هذي اثار الحمل كل يوم رطبي بزيت جلسرين او زيت اللوز ووقت النوم حطي كريم هاي كوين تفتيح وبعدها وقت ماتتروشي استخدمي الصابون الاسود المغربي وصنفره كاب بعدها وبتشوفي مع الوقت تروح التصبغات اهم شي استمري عليها شهرين ثلاثالعضوة: 1712554 , 2 years ago
شكرا جداا حبيبتى انشاء الله بس ده اول حمل ليا فاهل طبيعى وشكرا