الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
/
استشارة طبيب
استشارة طبيب
2247482
2 months ago
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
1 تعليقات
انا في اسبوع 37وفي 10افريل ندخل في شهري وليوم لقيت لاطونسيو 12/09وطبيب قالي مين راكي مريضة وفيك زكام مراهيش حاجة تخوف واش رايكم حركة بيبي عادية
1 تعليقات
العضوة: 162398 ,
2 months ago
@user-2247482 ؟؟؟ سؤالك عن الضغط او عن حركة البيبي
العضوة: 162398 , 2 months ago
@user-2247482 ؟؟؟ سؤالك عن الضغط او عن حركة البيبي