1 month ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
بنات ممكن تفهمونى انا روحت للدكتور من اسبوعين سألته قالى ع حساب السونار انتى فى اول التالت النهاردة روحت قالى انتى حامل فى 10 اسابيع و5 أيام بس انتى لسة في الشهر التانى وباقي اسبوع وتدخلى ع التالت انا كدة مش فاهمة حاجه خالص

1 تعليقات

العضوة: 2128481 , 1 month ago

انتي فاخر اسبوع من الشهر الثالث يوم١٦مايو تخشي الرابع