الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
أنا بفضل الله حامل بس سقطت كتير ودايما حملة لازم ارقد على ظهرى وفيه دايما نزيف وانا سنى 40سنه وقلقانه جدا لان اخر مره سقطت السنه الى فاتت
أنا بفضل الله حامل بس سقطت كتير ودايما حملة لازم ارقد على ظهرى وفيه دايما نزيف وانا سنى 40سنه وقلقانه جدا لان اخر مره سقطت السنه الى فاتت
2310929
3 weeks ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
7 تعليقات
أنا حامل وواجهضت 8مرات واخر مره السنه الى فاتت وقلقانه حدجدا ومش عارفه اعمل ايه وسنى كبير40سنه
7 تعليقات
العضوة: 2306314 ,
3 weeks ago
الله يطمن قلبك اعملي تحاليل ممكن تكوني محتاجه ابر سيوله وقت الحمل
العضوة: 2311528 ,
3 weeks ago
الله يطمنك ويجبر بخاطرك يارب ويرزقك الحمل السليم المعافى
العضوة: 2202682 ,
3 weeks ago
الله يتمملك على خير
العضوة: 2312302 ,
3 weeks ago
الحل يعتمد على الاشهر اللي اجهضتي فيها لو اول ثلاث اشهر فيه اشياء معينه و لو ثاني ثلاث فيه اشياء مختلفه زي ربط عنق الرحم مثلاً
العضوة: 2041869 ,
3 weeks ago
ضروري تاخدي متبتات العمر ليس مشكلة ولكن عندك تاريخ مع الإجهاض حتى تحافظي على حملك
العضوة: 1973756 ,
3 weeks ago
لازم تتابعين مع دكتوره ولازمك مثبت وأسبرين. وعمرك عادي حبيبتي ويخلفون في الخمسين عادك شباب. حاولي ما تتحركين كثير. جماع أول ثلاثة شهور ممنوع.
العضوة: 2197558 ,
3 weeks ago
تحملي حتى زوجك لا تعلميه ثلاث شهور يثبت يارب وعلميه هو بس
العضوة: 2306314 , 3 weeks ago
الله يطمن قلبك اعملي تحاليل ممكن تكوني محتاجه ابر سيوله وقت الحملالعضوة: 2311528 , 3 weeks ago
الله يطمنك ويجبر بخاطرك يارب ويرزقك الحمل السليم المعافىالعضوة: 2202682 , 3 weeks ago
الله يتمملك على خيرالعضوة: 2312302 , 3 weeks ago
الحل يعتمد على الاشهر اللي اجهضتي فيها لو اول ثلاث اشهر فيه اشياء معينه و لو ثاني ثلاث فيه اشياء مختلفه زي ربط عنق الرحم مثلاًالعضوة: 2041869 , 3 weeks ago
ضروري تاخدي متبتات العمر ليس مشكلة ولكن عندك تاريخ مع الإجهاض حتى تحافظي على حملكالعضوة: 1973756 , 3 weeks ago
لازم تتابعين مع دكتوره ولازمك مثبت وأسبرين. وعمرك عادي حبيبتي ويخلفون في الخمسين عادك شباب. حاولي ما تتحركين كثير. جماع أول ثلاثة شهور ممنوع.العضوة: 2197558 , 3 weeks ago
تحملي حتى زوجك لا تعلميه ثلاث شهور يثبت يارب وعلميه هو بس