الف حمد وشكر لربي ولدت على خير انا والبيبي بالسلامة وكنتو فعلا خواتي وحبيباتي خلال رحلة الحمل وعقبال الجميع يا رب 😘
اقرأ المزيد...
انا لسه والده من ٨ ايام و حسه اني مخنوقه و مليش نفس للاكل
كل اللي عايزاه اني افضل جمب ابني برضعو و بس و مش عايزا اسيبو مع اي حد كمان و اروح للدكتور مثلا
و شغل البيت بعملو بالعفيا
ممكن حد يقولي نظمتم حياتكم ازاي بعد الولاده خصوصا...
اقرأ المزيد...
بنات أبغى اعرف انا ولدي ارضعه طبيعي بس لي اسبوع ألاحظه كله يرجع اللي أعطيه ؟ وش السبب 😥 أعطيه صناعي ؟
اقرأ المزيد...
حمد الله زيدت بارح صباح❤❤ لعقوبة لمزالو إنشاء الله ربي يعتيكم وقف سهلا
اقرأ المزيد...
السلام عليكم
الله يسعدكم وش افضل حليب يناسب اطفال معه امساك وعمره ١٠ شهور
انا اعطيه نوفالك للامساك بس الى الان معه امساك قوي ومايبرز الا ياخذ ملين صارفه الدكتور
تعبت نفسيا
الله يوفقها اللي ترد وتدلني وتساعدني بعد الله
اقرأ المزيد...
بنتي صار عمرهاست شهور بلشت اعطيا سيلاك ايمتابحسن اعطيالبن للعلم اناحامل بالشهرالتاني لساعم ارضع
اقرأ المزيد...
يا جماعه بنتي عندها شهر بتفضل صاحيه ممكن ٨ ساعات تنام وانا شيلاها اول ما انيمها ع السرير تصحي انا بنهار من التعب ايه يساعدها ع النوم وده طبيعي والا لا😭😭😭😭
اقرأ المزيد...
3fkom ana 7amla f9t ol9it l7na fidi wana m9sthach ga3 ol9it l7na
اقرأ المزيد...
بنات اني حرت ويه ابني
مااخليت دكتور ما وديته
و غيرت الحليب اكثر من مرة
و سويت اله تحاليل
و ديته لشيخ
و كل شيء طبيعي بي صحته تمام
بس مستمر بالبكاء والله تعبت نفسيتي 😿😿 انتو اطفالكم هم يبجون لو بس ابني
اقرأ المزيد...