يارربي تعبت وانا أحاول ارضع ولدي طبيعي ومايرضع للأسباب التاليه
استخدم الرضاعة الصناعية أول الايام
الحلمة عندي غائرة
الحليب قليل نقاط ينزل بس حاولت اشفط له
نفسيتي تعباااانة أحس أني مو أم قد المسؤولية 💔💔💔
اقرأ المزيد...
الحمد لله ولدت اول امبارح وجبت بنوته عقبال ك الحوامل وربنا يرزق كل مشتاق بس بنتي مرجعتش معايا البيت دخلت الحضانه طمنوني والنبي هي الصغرا لازم تكون كام عشان البنت تيجي البيت قلبي وجعن عليها لاني تعبت اوي الحمل دا اول بيبي ليا
اقرأ المزيد...
استخدمي سرنجة بدون إبرة. استخدمي إبرة (10 مللي) نظيفة بدون سنّ لسحب حلمتك المقلوبة (ويتغير هذا الحجم طبقًا لحجم حلمتك).استخدمي مقص نظيف وحاد في قطع نهاية الحقنة عند مؤشر صفر ملليمتر (في الاتجاه المضاد لمكبس الهواء).ارفعي المكبس من مكانه وضعيه في الجزء المقطوع، وادفعيه بأكمله للداخل.ضعي نهاية الجزء غير المقطوع...
اقرأ المزيد...
يامرضعات سلام عليكم
عطوني أكلات تزيد حليب الأم انا والدة قيصري وللحين ٢٠ يوم وحليبي قلييل
اقرأ المزيد...
بنات انا عند اهلي نفاس وتركت زوجي قبل ولادتي بشهرين
والحين العيد علينا ما عايديني ولا ارسلي ولا اتصل كل المرة بالعيد يسوي فيني كذا بحجة انه مشغول وعند اهله فطور .. بصراحه إذ اتصل بعد العيد ب٣ ساعات ابقوله انت عايدت المنطقة كلها او لسى باقي احد بجد يقهرني
اقرأ المزيد...
انا ولد في ٧ رمضان ولدي جلس معي ٢١يوم صحيت إلا هو ميت الحمد لله على كل حال والحين صدري جدا يضيمني الم شديد بسبب الحليب اش اسوي اشتري شفاط وطلعه ولا هو مع الوقت بيخف لاني سمعت ان ما يصلح الحليب يكون في صدر الام بيعفن ويمكن لاسمع الله...
اقرأ المزيد...
عايزه اسماء اولاد حلوة
و عايزه اعمل استفتاء بين اسم حمزه ومازن وادم
اقرأ المزيد...
ممكن اسأل انا اتجوزت عن حب وفجأه لاقيت ف الجواز غير ايام الخطوبه وقبل الخطوبه يعني مر 3سنين جواز مفيش الف سلامه اما اكون تُعباُنٌهْـ ولافي ♥♡صَبَاحَ الخِيرغير كل فتره ومفيش كلام حلو غير وقت الجماع بس هو دا 🤔الحب
اقرأ المزيد...