حامل بالشهر السادس بس من كم يوم عندي أرق ما بنام غير ٣ ساعات مش عارفه شو اعمل 😭😭
اقرأ المزيد...
صباحكن خير و بركة
أخباركن جميعاً ..
أنا آخر دورة لي ١٥ مايو
و تقريباً دخلت الخامس من كم يوم
أعراض الوحام و الغثيان و اللعاي لا زالت معي
أحد مثلي بنات؟
وكيف الاعراض معكن 🥺♥️♥️
اقرأ المزيد...
بنات مين صارت بلاسبوع تاني من شهر الخامس وبعدها ما حست بحركه
اقرأ المزيد...
بنات اني عليه 19 اسبوع من الحمل
والبيبي لحد الان ممتحرك
بس نبض مثل نبض القلب
وبس من انام ع ضهري يصير النبض
اقرأ المزيد...
بنات أنا ف اخر الشهر الرابع وحاسه الشم لسه عندي متغيره بشم كل حاجه وحشه الغثيان راح والاستفراغ وقف بس لسه م بقدرش اكل وكل العطور والحلويات ريحتها وحشه خايفه اوي يكون وحم دائم للولاده أنا بتعب جدا وبخصص حاجات معينه ف الاكل وانا موظفه وام لعيال ف وحده كانت...
اقرأ المزيد...
انا حامل اول الرابع وبعانى من الحموضة جدا هل دواء جاسترولوك 40مجم ليه اضرار على الجنين لو سمحتوا
اقرأ المزيد...
لو سمحتوو ممكن تعطوني رايكم هل ينفع اولد طبيعي وانا من قبل ولدت قيصري واله لازم نولد قيصري انا حامل في الشهر الخامس ومعي بنت عمرها سنة و8 اشهر
اعطوني رأيكم ضروري 🥺
اقرأ المزيد...