بسألكم احد قد جرب تحاميل تثبيت الحمل البروجسترون؟
لان نزل شوي دم وصرفتها لي الدكتوره عطوني تجاربكم
اقرأ المزيد...
بسألكم احد قد جرب تحاميل تثبيت الحمل البروجسترون؟
لان نزل شوي دم وصرفتها لي الدكتوره عطوني تجاربكم
اقرأ المزيد...
امس رحت للطبيب و كان العمر سته اسابيع شاف الكيس و كيس المح و لم يضهر الجنين هل طبيعي من صار معها كدا
اقرأ المزيد...
بنات مين اخر دورة الها 28 مارس تجي لهون حللتو ان شاء الله ربي يتمم حملنا على خير يارب
اقرأ المزيد...
ايش تشوفون بنات 🥺🥺 تعديل ع الموضوع طلع حمل الحمد لله حللت دم وطلع ايجابي❤️❤️الله يتممم لنا على خييير يارب
اقرأ المزيد...
مين كان عندها نقص فاتمين دال والبيبي كان تمام لاني ناقص عندي ١٠ ومره قلقانه والدكتوره كتبت لي جرعة ٥٠٠٠ اسبوعي الي عندها خلفيه عن الموضوع ياليت تفيديني
اقرأ المزيد...
آخر دورة ٩/٣/٢٠٢٦ وانهاردة ٣٠/٤ ولحد يوم السبت مكانش ظاهر الكيس بالسونار العادي والمهبلي وكان الهرمون ١٣٨٦
الدكتور بيقول ممكن تبويض حصل متأخر حد حصل معاه كده والحمل كمل ع خير؟
اقرأ المزيد...
بنات ممكن تفهمونى انا روحت للدكتور من اسبوعين سألته قالى ع حساب السونار انتى فى اول التالت النهاردة روحت قالى انتى حامل فى 10 اسابيع و5 أيام بس انتى لسة في الشهر التانى وباقي اسبوع وتدخلى ع التالت انا كدة مش فاهمة حاجه خالص
اقرأ المزيد...
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أنا في الأسبوع التاسع فعلت تحليل السكر في الدم وجدت 1.09 هل عادي ؟
أفيدوني جزاكم الله خيرا
اقرأ المزيد...