الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
يا بنات ساعدونى
يا بنات ساعدونى
2330975
1 hour ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
3 تعليقات
أنا حامل فى الأسبوع الخامس وبنزل افرازات بنى ودم واخدت حقنه تثبيت وينزل برضو وعندى وجع فى ظهرى وبحس حاجه بتتحرك فى بطنى حد يفهمنى
3 تعليقات
العضوة: 2311378 ,
1 hour ago
عادي صارت معي بيكون دم قديم
العضوة: 948451 ,
1 hour ago
@user-2330975 صارت معي والان اخذ دوفاستون مثبت وطلع فيني تجمع دموي وسهالات ان شاءالله مو شي يخوف بس ارتاحي وروحي لدكتورتك شوفي وش تصرفلك
العضوة: 2330975 ,
1 hour ago
يارب يكون كدا ده اول حمل ليا
العضوة: 2311378 , 1 hour ago
عادي صارت معي بيكون دم قديمالعضوة: 948451 , 1 hour ago
@user-2330975 صارت معي والان اخذ دوفاستون مثبت وطلع فيني تجمع دموي وسهالات ان شاءالله مو شي يخوف بس ارتاحي وروحي لدكتورتك شوفي وش تصرفلكالعضوة: 2330975 , 1 hour ago
يارب يكون كدا ده اول حمل ليا