انا حامل بالاسبوع السادس و ٦ ايام
لكن سويت سونار ومافي نبض واضح للجنين ابدا
وقالت كل شيء تمام بس انه غير طبيعي عدم وجود نبض
ف طلبت مني الدكتورة اسوي تحليل دم مرتين
عشان تشوف نسبة النمو
هل عدم ظهور نبض بهالوقت امر مقلق؟
للعلم مع الافرازات طلعتلي شعره دمويه واحده
وبعدها ماصار شيء
العضوة: 2174686 , 1 hour ago
النبض سعات بيتاخر ممكن ع الاسبوع 8 او 9 دي حجات طبيعيه بتكون التبويض اتاخرت عادي بتحصل