1 hour ago
  • ما قبل الحمل
انا حامل بالاسبوع السادس و ٦ ايام لكن سويت سونار ومافي نبض واضح للجنين ابدا وقالت كل شيء تمام بس انه غير طبيعي عدم وجود نبض ف طلبت مني الدكتورة اسوي تحليل دم مرتين عشان تشوف نسبة النمو هل عدم ظهور نبض بهالوقت امر مقلق؟ للعلم مع الافرازات طلعتلي شعره دمويه واحده وبعدها ماصار شيء

1 تعليقات

العضوة: 2174686 , 1 hour ago

النبض سعات بيتاخر ممكن ع الاسبوع 8 او 9 دي حجات طبيعيه بتكون التبويض اتاخرت عادي بتحصل