الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
حومل يوليو شهر 7 وينكم
حومل يوليو شهر 7 وينكم
1901879
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
18 تعليقات
عرفتو نوع جنين ولا لسه
18 تعليقات
العضوة: 414914 ,
1 year ago
لسه مروحتش مستنيه ادخل الشهر الرابع اخر دوره 26/7
العضوة: 1897544 ,
1 year ago
انا عرفت اخر دورة 28/7
العضوة: 414914 ,
1 year ago
@user-1897544 الله يطمنك كنت خايفه اروح من دلوقتي تقولي لسه
العضوة: 1897544 ,
1 year ago
مرحبا الله يسمعك اخبار الخير
العضوة: 414914 ,
1 year ago
@user-1897544 يارب
العضوة: 1882129 ,
1 year ago
انا 7/26وبين معي بنت وانتي بس رحتي طمنينا ان شاءالله
العضوة: 1893907 ,
1 year ago
انا شهر 24/7 وقالت لي يمكن ولد بس مو 100% شهر الجاي بتتاكد
العضوة: 414914 ,
1 year ago
@user-1882129 خلاص اول ما هروح هعرفك علطول
العضوة: 1852193 ,
1 year ago
جوده السونار مش كويسه جربي عند دكتور تاني
العضوة: 1852193 ,
1 year ago
انا دورتي ١/٧وبين معي بنوته الحمد لله
العضوة: 414914 ,
1 year ago
@user-1882129 عرفت النوع
العضوة: 1908524 ,
1 year ago
@user-1897544 بشهر كم انتي توا نفس تاريخ اخر دورتي
العضوة: 1865256 ,
1 year ago
السلام عليكم ماماز اول مشاركة لي وأول حمل لي أنا بداية الأسبوع 18 ماحس بحركة هل عادي؟ والله يتتم حملنا على خير ويرزقنا الذرية الصالحة المعافاة
العضوة: 1868748 ,
1 year ago
انا بلاسبوع ال 15اذا حدا بيعرف شو مبين جنس الجنين افيدوني
العضوة: 1881296 ,
1 year ago
@user-1868748 انا مثلك الأسبوع ١٥ بس باقي م شفت نوع الجنين . الدكتوره ماقالت لك ايش جنسه
1
2
العضوة: 414914 , 1 year ago
لسه مروحتش مستنيه ادخل الشهر الرابع اخر دوره 26/7العضوة: 1897544 , 1 year ago
انا عرفت اخر دورة 28/7العضوة: 414914 , 1 year ago
@user-1897544 الله يطمنك كنت خايفه اروح من دلوقتي تقولي لسهالعضوة: 1897544 , 1 year ago
مرحبا الله يسمعك اخبار الخيرالعضوة: 414914 , 1 year ago
@user-1897544 ياربالعضوة: 1882129 , 1 year ago
انا 7/26وبين معي بنت وانتي بس رحتي طمنينا ان شاءاللهالعضوة: 1893907 , 1 year ago
انا شهر 24/7 وقالت لي يمكن ولد بس مو 100% شهر الجاي بتتاكدالعضوة: 414914 , 1 year ago
@user-1882129 خلاص اول ما هروح هعرفك علطولالعضوة: 1852193 , 1 year ago
جوده السونار مش كويسه جربي عند دكتور تانيالعضوة: 1852193 , 1 year ago
انا دورتي ١/٧وبين معي بنوته الحمد للهالعضوة: 414914 , 1 year ago
@user-1882129 عرفت النوعالعضوة: 1908524 , 1 year ago
@user-1897544 بشهر كم انتي توا نفس تاريخ اخر دورتيالعضوة: 1865256 , 1 year ago
السلام عليكم ماماز اول مشاركة لي وأول حمل لي أنا بداية الأسبوع 18 ماحس بحركة هل عادي؟ والله يتتم حملنا على خير ويرزقنا الذرية الصالحة المعافاةالعضوة: 1868748 , 1 year ago
انا بلاسبوع ال 15اذا حدا بيعرف شو مبين جنس الجنين افيدونيالعضوة: 1881296 , 1 year ago
@user-1868748 انا مثلك الأسبوع ١٥ بس باقي م شفت نوع الجنين . الدكتوره ماقالت لك ايش جنسه