1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
عرفتو نوع جنين ولا لسه

18 تعليقات

العضوة: 414914 , 1 year ago

لسه مروحتش مستنيه ادخل الشهر الرابع اخر دوره 26/7

العضوة: 1897544 , 1 year ago

انا عرفت اخر دورة 28/7

العضوة: 414914 , 1 year ago

@user-1897544 الله يطمنك كنت خايفه اروح من دلوقتي تقولي لسه

العضوة: 1897544 , 1 year ago

مرحبا الله يسمعك اخبار الخير

العضوة: 414914 , 1 year ago

@user-1897544 يارب

العضوة: 1882129 , 1 year ago

انا 7/26وبين معي بنت وانتي بس رحتي طمنينا ان شاءالله

العضوة: 1893907 , 1 year ago

انا شهر 24/7 وقالت لي يمكن ولد بس مو 100% شهر الجاي بتتاكد

العضوة: 414914 , 1 year ago

@user-1882129 خلاص اول ما هروح هعرفك علطول

العضوة: 1852193 , 1 year ago

جوده السونار مش كويسه جربي عند دكتور تاني

العضوة: 1852193 , 1 year ago

انا دورتي ١/٧وبين معي بنوته الحمد لله

العضوة: 414914 , 1 year ago

@user-1882129 عرفت النوع

العضوة: 1908524 , 1 year ago

@user-1897544 بشهر كم انتي توا نفس تاريخ اخر دورتي

العضوة: 1865256 , 1 year ago

السلام عليكم ماماز اول مشاركة لي وأول حمل لي أنا بداية الأسبوع 18 ماحس بحركة هل عادي؟ والله يتتم حملنا على خير ويرزقنا الذرية الصالحة المعافاة

العضوة: 1868748 , 1 year ago

انا بلاسبوع ال 15اذا حدا بيعرف شو مبين جنس الجنين افيدوني

العضوة: 1881296 , 1 year ago

@user-1868748 انا مثلك الأسبوع ١٥ بس باقي م شفت نوع الجنين . الدكتوره ماقالت لك ايش جنسه