1 month ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
الله يسهل حملنا ع خير ويرزقنا الذرية الصالحة والخلقة الكاملة ويحقق مافي بالنا ياااااااارب بنات اللي حملت ب يناير تجي لهون نتابع حملنا مع بعض ونستفيد من بعض❥ 1- ام البنونات واسمي اريج 2026/1/10 لسه 🤍 2- ليليا سرين⁣ 2026/1/10 لسه 🤍 3-mi7⁣ 2026/1/14 لسه 🤍 4-san7300⁣ سونيا 2025/12/22 بنوتة 🩷 5ـ Umm najm99⁣ 2026/1/15 توام الاول🩵والثاني لسه 🤍 6- ليدي 22 2026/1/15 ولد 🩵 7- ام انوار 2025/12/13 لسه 🤍 8- ام يوسف ٩٠⁣ 2026/1/24 لسه 🤍

823 تعليقات

العضوة: 1690721 , 2 days ago

@user-2175398 انا آخر دورة 10يناير كم شهر عدنا

العضوة: 2175398 , 2 days ago

اول شهر سادس يارب تمم على. خير

العضوة: 1690721 , 2 days ago

@user-2175398 لستني ابزق واللعاب عفاك الله وقئ تعبت والله خاصة لعاب 😭😭😭

العضوة: 2175398 , 2 days ago

@user-1690721 سلامتك إن شاء الله طبيعي في حوامل تستمر معهن الاعراض لمهم تقومي بسلامة باقي يضل ذكرى حلوة

العضوة: 1690721 , 2 days ago

@user-2175398 يعني في اكتوبر انشاء الله تكون الولادة

العضوة: 2175398 , 2 days ago

نعم إن شاء الله 😍❤

العضوة: 1690721 , 2 days ago

@user-2175398 انشاء الله يارب شكرا

العضوة: 2316525 , 2 days ago

ايوا انا 19/10اكتوبر ولادتي. بميلادي

العضوة: 2175398 , 2 days ago

@user-1690721 انتي من اي بلد

العضوة: 1690721 , 2 days ago

@user-2175398 مافهمت شئ امتا نذخل تاسع في سبتمبر ام اكتوبر

العضوة: 2175398 , 2 days ago

بنص سبتمبر يبدا شهر تاسع إن شاء الله

العضوة: 1690721 , 2 days ago

@user-2316525 امتى آخر دورة

العضوة: 1690721 , 2 days ago

@user-2175398 من الجزائر

العضوة: 2175398 , 2 days ago

@user-1690721 اهلا وسهلا فيكي

العضوة: 1690721 , 2 days ago

@user-2175398 يعني ممكن تكون الولادة في اوئل اكتوبر