2 months ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
انا آخر دورة 26 فيفري مين شاف الجنين او كيس الحمل ؟؟؟

20 تعليقات

العضوة: 1206151 , 2 months ago

تسلميلي يعمري والقايلة ان شالله تقومي بخير وسلامه

العضوة: 2255454 , 2 months ago

اخر دوره 26 /2 حمل بعد تلت سنين علاج وفى الاخر كان عندى حاجز على الرحم وتكيسات عملت ليهم عمليه منظار وبعد تعب تلت سنين ربنا اكرم بلحمل بس عندى غثيان وحموضه شديه وحاسه بطنى منفوخه وعندى دوخه شديه وضربات قلبى سريعة عاوزه افضل نايمه فى السرير للعلم انا مصريه

العضوة: 1570499 , 2 months ago

مثلي انتي ٢٦/٢؟ صح قبل كم يوم رحت لدكتوره وعطتني اقرب موعد للولاده بسونار وكمان نبض بيبي موجود الحمدلله بس وحام ذابحني... بالبرنامج حاسبلي ولادتي٣-١٢ وسونار٣٠-١١ مدري عاد متى ولادتي

العضوة: 1570499 , 2 months ago

اهلا حبيبتي مبروك الف مبروك الله يتمم لك على خير يرزقك الذريه الصالحه عادي مثلك انا نفس اليوم بس خدي ادويه قولي لدكتورتك وكمان قلبي مثلك يدق بسرعه حللت عن دمي يمكن نقص اللي بيخليه يدق حللي انتي وشوفي لان لسه ماطلعتلي النتيجه

العضوة: 2255523 , 2 months ago

@user-2261412 لا اعرف رحت الدكتورة يوم 11/4 قالتلي في كيس فقط كان عندي 6 اسابيع