اخر دوره 26 /2 حمل بعد تلت سنين علاج وفى الاخر كان عندى حاجز على الرحم وتكيسات عملت ليهم عمليه منظار وبعد تعب تلت سنين ربنا اكرم بلحمل بس عندى غثيان وحموضه شديه وحاسه بطنى منفوخه وعندى دوخه شديه وضربات قلبى سريعة عاوزه افضل نايمه فى السرير للعلم انا مصريه
اهلا حبيبتي مبروك الف مبروك الله يتمم لك على خير يرزقك الذريه الصالحه عادي مثلك انا نفس اليوم بس خدي ادويه قولي لدكتورتك وكمان قلبي مثلك يدق بسرعه حللت عن دمي يمكن نقص اللي بيخليه يدق حللي انتي وشوفي لان لسه ماطلعتلي النتيجه
العضوة: 1206151 , 2 months ago
تسلميلي يعمري والقايلة ان شالله تقومي بخير وسلامهالعضوة: 2255454 , 2 months ago
اخر دوره 26 /2 حمل بعد تلت سنين علاج وفى الاخر كان عندى حاجز على الرحم وتكيسات عملت ليهم عمليه منظار وبعد تعب تلت سنين ربنا اكرم بلحمل بس عندى غثيان وحموضه شديه وحاسه بطنى منفوخه وعندى دوخه شديه وضربات قلبى سريعة عاوزه افضل نايمه فى السرير للعلم انا مصريهالعضوة: 1570499 , 2 months ago
مثلي انتي ٢٦/٢؟ صح قبل كم يوم رحت لدكتوره وعطتني اقرب موعد للولاده بسونار وكمان نبض بيبي موجود الحمدلله بس وحام ذابحني... بالبرنامج حاسبلي ولادتي٣-١٢ وسونار٣٠-١١ مدري عاد متى ولادتيالعضوة: 1570499 , 2 months ago
اهلا حبيبتي مبروك الف مبروك الله يتمم لك على خير يرزقك الذريه الصالحه عادي مثلك انا نفس اليوم بس خدي ادويه قولي لدكتورتك وكمان قلبي مثلك يدق بسرعه حللت عن دمي يمكن نقص اللي بيخليه يدق حللي انتي وشوفي لان لسه ماطلعتلي النتيجهالعضوة: 2255523 , 2 months ago
@user-2261412 لا اعرف رحت الدكتورة يوم 11/4 قالتلي في كيس فقط كان عندي 6 اسابيع