بنات انا حلمت اني رايحه مع سلفتي عند الدكتور علشان اشوف الحمل وكان في الأول تقريبا مش ظاهر وبعدين شوفت ع السونار كيس حمل والدكتور قالي اهو الحمل وكمان حامل في ولد ///انا مش حامل ببحث عن حمل
والنهارده حلمت اني روحت اشتري مانجا وجبت مانجا كتير علشان احطها في الديب فريز وكانت بسعر 79 جنيه وجوزي كان شايف انها غاليه وراح علشان يعمل مشكله مع الراجل وبعدين ركب عربيه وكان عايز يضرب الراجل بيها وبعدين اخدته وراح محل واشتره منه حلويات وكانز واشتره منه 3 بس كانت أحجام صغير وكبير ووسط علشان شاف بنت
عمي وبس
ممكن تفسير ضروري
ممكن حد يفسرلى حلمى
انا بالاسبوع ال 12 الدكتور قال احتمال صبى
روحت عند دكتور تانى بالاسبوع ال 14 الدكتور قال بنوته وروحت الاعادة قال بنوته
ورجعت بالاسبوع ال.١٧ لنفس الدكتور اللى قالى ولد قالى بنوته
المهم انا بحلم انه زوجى شايل ولد
وانى بجهز لبس البنوته بس باللون الازرق
العضوة: 1904793 , 1 year ago
@user-1887203 فسريلي حلمي يا حبيبتيالعضوة: 1870522 , 1 year ago
بنات انا حلمت اني رايحه مع سلفتي عند الدكتور علشان اشوف الحمل وكان في الأول تقريبا مش ظاهر وبعدين شوفت ع السونار كيس حمل والدكتور قالي اهو الحمل وكمان حامل في ولد ///انا مش حامل ببحث عن حمل والنهارده حلمت اني روحت اشتري مانجا وجبت مانجا كتير علشان احطها في الديب فريز وكانت بسعر 79 جنيه وجوزي كان شايف انها غاليه وراح علشان يعمل مشكله مع الراجل وبعدين ركب عربيه وكان عايز يضرب الراجل بيها وبعدين اخدته وراح محل واشتره منه حلويات وكانز واشتره منه 3 بس كانت أحجام صغير وكبير ووسط علشان شاف بنت عمي وبس ممكن تفسير ضروريالعضوة: 1484576 , 1 year ago
@user-1826544 الله يقومك بالسلامه ويخترلك الخير يارب بس والله بسمع عنها كتير قصص ومافي كتير اهتمام فيهاالعضوة: 1879531 , 1 year ago
ممكن حد يفسرلى حلمى انا بالاسبوع ال 12 الدكتور قال احتمال صبى روحت عند دكتور تانى بالاسبوع ال 14 الدكتور قال بنوته وروحت الاعادة قال بنوته ورجعت بالاسبوع ال.١٧ لنفس الدكتور اللى قالى ولد قالى بنوته المهم انا بحلم انه زوجى شايل ولد وانى بجهز لبس البنوته بس باللون الازرق