الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
اللي عندهم خبرة بجنس الجنين
اللي عندهم خبرة بجنس الجنين
1905148
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
26 تعليقات
من فضلك كده الجنين بنت ولا ولد فاضل عشر ايام واخش السابع دكتورين قالولى ولد ودكتورين قالولى بنت
26 تعليقات
العضوة: 464484 ,
1 year ago
@user-1865840 يارب ويحفظك أول حمل ؟؟
العضوة: 1905148 ,
1 year ago
معايا بنتين وولد ربنا يبارك فيهم ويحفظهم انا اللى حيرني كلام الدكاترة كل دكتور برأى
العضوة: 1905148 ,
1 year ago
ربنا يرزقك باللى تتمنيه يارب
العضوة: 1791765 ,
1 year ago
@user-956740
العضوة: 1739704 ,
1 year ago
بناات هل شكل العضو التناسلي للبنت كذا او انه ولد وعنده النمو متأخر،؟؟ ارجو الرد
العضوة: 1889634 ,
1 year ago
شوفولي انا كمان دكتور قال بنت ودكتور قال ولد احترت في بداية الشهر الخامس
العضوة: 464484 ,
1 year ago
@user-1905148 يارب يخليهم ويحفظهم لكم ويرزقكم يارب بأخ مع أخوه وخواته من غير شر ياررررررررررب سليم صالح معافى يارب
العضوة: 1869051 ,
1 year ago
بليز وأنا شوفولي وش معي
العضوة: 999378 ,
1 year ago
هذا ولد بأذن الله كأنو كيس الخصاوي مو عصو البنت
العضوة: 1874000 ,
1 year ago
بنوته ماشاء الله
العضوة: 1739704 ,
1 year ago
احترت والله ان شاء الله يكون ولد لاني شايفه بروز بسييطط والدكتوره قالت احتمال بنت
1
2
العضوة: 464484 , 1 year ago
@user-1865840 يارب ويحفظك أول حمل ؟؟العضوة: 1905148 , 1 year ago
معايا بنتين وولد ربنا يبارك فيهم ويحفظهم انا اللى حيرني كلام الدكاترة كل دكتور برأىالعضوة: 1905148 , 1 year ago
ربنا يرزقك باللى تتمنيه ياربالعضوة: 1791765 , 1 year ago
@user-956740العضوة: 1739704 , 1 year ago
بناات هل شكل العضو التناسلي للبنت كذا او انه ولد وعنده النمو متأخر،؟؟ ارجو الردالعضوة: 1889634 , 1 year ago
شوفولي انا كمان دكتور قال بنت ودكتور قال ولد احترت في بداية الشهر الخامسالعضوة: 464484 , 1 year ago
@user-1905148 يارب يخليهم ويحفظهم لكم ويرزقكم يارب بأخ مع أخوه وخواته من غير شر ياررررررررررب سليم صالح معافى ياربالعضوة: 1869051 , 1 year ago
بليز وأنا شوفولي وش معيالعضوة: 999378 , 1 year ago
هذا ولد بأذن الله كأنو كيس الخصاوي مو عصو البنتالعضوة: 1874000 , 1 year ago
بنوته ماشاء اللهالعضوة: 1739704 , 1 year ago
احترت والله ان شاء الله يكون ولد لاني شايفه بروز بسييطط والدكتوره قالت احتمال بنت