1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
من فضلك كده الجنين بنت ولا ولد فاضل عشر ايام واخش السابع دكتورين قالولى ولد ودكتورين قالولى بنت

26 تعليقات

العضوة: 464484 , 1 year ago

@user-1865840 يارب ويحفظك أول حمل ؟؟

العضوة: 1905148 , 1 year ago

معايا بنتين وولد ربنا يبارك فيهم ويحفظهم انا اللى حيرني كلام الدكاترة كل دكتور برأى

العضوة: 1905148 , 1 year ago

ربنا يرزقك باللى تتمنيه يارب

العضوة: 1739704 , 1 year ago

بناات هل شكل العضو التناسلي للبنت كذا او انه ولد وعنده النمو متأخر،؟؟ ارجو الرد

العضوة: 1889634 , 1 year ago

شوفولي انا كمان دكتور قال بنت ودكتور قال ولد احترت في بداية الشهر الخامس

العضوة: 464484 , 1 year ago

@user-1905148 يارب يخليهم ويحفظهم لكم ويرزقكم يارب بأخ مع أخوه وخواته من غير شر ياررررررررررب سليم صالح معافى يارب

العضوة: 1869051 , 1 year ago

بليز وأنا شوفولي وش معي

العضوة: 999378 , 1 year ago

هذا ولد بأذن الله كأنو كيس الخصاوي مو عصو البنت

العضوة: 1874000 , 1 year ago

بنوته ماشاء الله

العضوة: 1739704 , 1 year ago

احترت والله ان شاء الله يكون ولد لاني شايفه بروز بسييطط والدكتوره قالت احتمال بنت