4 days ago
  • المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
السلام عليكم بنت أنا في الأسبوع 32وعندي ليه في كرعي واظهري من تحت عادي او لا

33 تعليقات

العضوة: 2178205 , 3 days ago

@user-2210150 حت أنا اي وحده أتحفني تحكيلي علي شهر الثامن ان واعر وهكي وطقه سلبيه عشان هكي تو قعده مريضه ومش قدره حت نرقد

العضوة: 2210150 , 3 days ago

كيف فيه ليه الظهر والرجلين مافهمت ممكن تبين لي بالفصحى عشان افهم

العضوة: 2178205 , 3 days ago

@user-2210150 انا صيرتلي