الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
الحقوني يابنات
الحقوني يابنات
1877221
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
48 تعليقات
انا راحت للدكتور انهاردة عشان كان عندي وجع انا ف الاسبوع ال 14 كنت من اسبوع ونص عند دكتورة قالتلي ولد و80 ف الميه ولد انا فرحت جوزي وقولتله انهاردة الدكتور قالي اقفل رجله وده ممكن يكون حبل السري ويقولي ممكن ميكونش ولد
48 تعليقات
العضوة: 1875409 ,
1 year ago
ممكن تشوفي شو معي
العضوة: 1413378 ,
1 year ago
ممكن تقولون لي بنت ولا ولد
العضوة: 700568 ,
1 year ago
واضح ولد الله يكمل لك على خير
1
2
3
4
العضوة: 1875409 , 1 year ago
ممكن تشوفي شو معيالعضوة: 1413378 , 1 year ago
ممكن تقولون لي بنت ولا ولدالعضوة: 700568 , 1 year ago
واضح ولد الله يكمل لك على خير