بنات عندي الم اسفل الظهر من الجنب اليمين من دخلت الشهر الثالث قبل امس شالسبب؟ موعدي بعييييد
اقرأ المزيد...
ف الاسبوع السادس ظهر كيسين حمل واحد فيه نبض والاخر فارغ
مين حصل معاه كدا يا بنات وظهر نبض الكيس التاني متاخر هل ف أمل ؟
اقرأ المزيد...
بنات انا فالاسبوع الخامس وعندي ضيق فالتنفس وتعب والم بالقدمين ايش السبب
اقرأ المزيد...
بنات عايزه افضفض انا عندي٢٦سنه جوزي ٤٢معاه وحده بالشغل مطلقه٣مرات من سنو بلاقي الشات بينها كلام واخدين علي بعض جامد وبيمسح الشات ولسه اليوم بعتالو بتسالو عن حاجه وبعتها اقمرين ياقمر وبيتكلم بانشكاح اوووي مبيكلمش في بيتو كدا وكانت بتقلو ابعت لوكيشن الشغل انا اصلا مش بحبو وهو مش منظر...
اقرأ المزيد...
لو سمحتوا انا اخر دوره عندي كانت 1مايو انا كده بقالي قد ايه
اقرأ المزيد...
بنات بالله مين عندها خبره تجاوبني اليوم سويت سونار بالاسبوع ١٣ والحنين جالس الدكتوره ماقدرت تعرف حاولت فيها قالت احتمال كبير بنت شرايكم اكيد يبان ووضعيه الجنين جالس
اقرأ المزيد...
وهلا معي بنوته تالته ممكن تسولي اسم خديجه بنت حماده على سبيل جبر الخواطر
اقرأ المزيد...
اليوم سمعت نبض الجنين ، كان ضعيف لانه ببدايته، الحمد لله اللهم تمم على خير لي ولكل حامل يارب، 🥺🤲
السونار مهبلي
شو تتوقعوا معي من شكل الكيس 🤭🫣
عمر الحمل 39 يوم بضبط يعني 6 اسابيع 🤍
اقرأ المزيد...
هل ضروري تكون افرازات الحمل شفافه يكل حمل ماقد شفت افراز شفاف
تنزل معي افرازات بيضاء كانه خيوط وقت التبويض
هالمره بعد التبويض بيضاء صغيره كانها قطع هل حمل ولا وكيف شكل افرازات الحمل وهل شرط تكون فيه افرازات ولا
اقرأ المزيد...